View Single Post
Old 27-04-2013, 19:53
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

Tsja ,is weer nederland he.
hoorde daarstraks op de radio..'Minister Weekers vind dat over auto's met oost europese kentekens ook maar eens wegenbelasting betaald moet worden etc' ,of iets in die richting...die vent word van de week betrapt op het feit dat hij op de hoogte was van fraude met toeslagen door 'platkoppen'...en denkt ..laat ik maar gauw zoiets zeggen dan is het volk weer even tevreden...
maar hoe planned ie dat te gaan doen dan?..een NL vignet..?
Jongens ze vinden altijd weer wel iets anders om je uit te kleden..
is het niet de wegenbelasting dan is het weer hypotheekrenteaftrek,gruwelijk hoge boetes..Woz waarde ,huur-zorgtoeslag etc etc..
het feit dat we nou een kabinet hebben dat het nergens werkelijk over eens kan worden maakt het alleen maar erger
van Samson hoor je of zie je niks meer..en Rutte ach die staat maar te lachen en te roepen..'koop dat huis...koop die auto'...waarmee dan Mark?
en ondertussen maar vasthouden aan die Euro..
nu ook weer geld naar Cyprus..een eiland dat stijf stond van Russisch zwart geld
ik hoor gelijk ook al mensen roepen ,ik ruim alles jonger dan '86 op..
begrijpelijk..maar wie zegt dat zowel het kabinet alswel de wetgeving binnen nu en 5 jaar WEER niet anders is?
voor hetzelfde geld komt er ergens iemand achter dat een Prius helemaal geen 1 op 25 loopt...en dan?
mijn E30 is van februari '88,en ergens was ik ook wel hopende dat hij ooit belastingvrij werd..
dan maar niet..om het gewoon eerlijk te zeggen zou ik er altijd een 86er van kunnen maken..maar dat doe ik niet..zo veel wegenbelasting kost ie niet..en dat laatste stukje lol dat je nog MAG en niet MOET op zijn tijd moet dan maar iets kosten
buiten het feit dat er al veelste veel geld inzit
maar voor iemand met een Chevy Impala op LPG...tsja...
en nogmaals het zou zomaar weer heel anders kunnen zijn over een jaar..dat weet je nooit
god weet ,beslissen ze dadelijk in Brussel dat het overal in Europa gelijk moet zijn...
dat word lachen dan...
Reply With Quote