Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Mag ik je er even op wijzen dat het voor een diesel (!) niet bepaald om "een paar centen" gaat?
|
nee maar laten we eerlijk wezen de meesten die een diesel van 25 + rijden die gebruiken deze meer dan 5000km per jaar (dus vaak als daily)
nu gaan ze die oude diesel weg doen omdat ze nu voor een daily moeten betalen.
zet daar tegenover een nieuwere gelijkwaardige auto dus voor een golf nemen we nu een polo, wat weegt een golf van 1980 en wat weegt een polo van 2000 of laten
dus wat is dan goedkoper
ten tweede je beurt helemaal niks meer voor je oldtimer dus moet er dik geld bij voor een andere auto
straks onderdelen genoeg kun kun je jaren vooruit met je oldtimer
sleutelen kun zelf want het is net lego
maar alleen dan heb ik het over de diesel rijders en niet over degene die een oude t3 rijden of de benzine rijders
DUS daily rijders waar ik mischien zelf ook wel bijhoor met 3500 a 4000km per jaar want wees eerlijk het is ook best makkelijk als je een tweede auto hebt staan