View Single Post
Old 26-04-2013, 22:14
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

@ robbiemk1: het stuurtje is in principe van de klant, maar ik heb er nog wel eentje liggen als je er een zoekt. pb maar ff

@ style: als je de overbodige originele draden uit je boom wilt hebben, kun je beter de connectors eraf knippen, en de kabel uit de huls trekken. Als je de kabelboom uit de wagen haalt en hem recht houd, liggen ze er zo uit. Ik keur die tape in principe af. Da's prima voor in je interieur, maar onder de motor kap waar het steeds warm, dan weer koud en nat wordt, is die tape niet altijd even wenselijk, want eens zal deze ingeven, dat weet je op voorhand. Die hulzen van vw niet, die blijven gewoon goed.
Als je achter geen elektronische benzinepomp hebt steken, is het makkelijker om een oud type kabelboom voor je achterlichten bij te zoeken. Die is namelijk doodsimpel aan te passen naar de nieuwe connector voor in je nieuwe type zekeringsdoos. Lijkt mij een betere optie dan alle draden te gaan verlengen.

Prima, als je je foto's hier zet, wij helpen je wel!

@ meijer 1972: jawel hoor, alles werkt, ook de controlelampjes en metertjes. Je ziet het niet omdat het donker was toen ik deze foto met flits nam. En ook vooral omdat ik een k*t camera heb...

Morgen moet ik hem afgerond hebben, dan zal ik ook weer de nodige foto's posten en even uitleggen van die radio's. Da's namelijk wel wat handiger met het een en ander aan foto's die ik nu ff niet heb.
Reply With Quote