26-04-2013, 10:59
|
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Apr 2013
Posts: 134
|
|
Quote:
Originally Posted by Ellen__
als straks de belastingvrije regel weggaat, gaan die golfjes 1 natuurlijk ook zakken qua prijs...het is dan geen ruk meer waard!
en je moet ook echt geluk hebben dat je een goeie auto tegenkomt, mijn golf II zit bijna geen roest op,bodem keihard en hier en daar een roestplekje, heb er iets meer als 300 voor betaald maar dat gebeurt me denk ik niet een tweede keer...
|
Ja met die belastingvrije regel is opzich wel chill alleen als die al blijft, dan moet je ook nog n golf van 1983 of eerder volgens mij. Om daarin n goede te vinden om ook daily te rijden enzo word denk ik redelijk lastig. Is natuurlijk voor n project wel chill belastingvrij, maar dat komt nog wel n keer tijdens of na m'n studie
Weet iemand trouwens hoe dat zit met belasting als je n golf in voert uit Duitsland of Belgiƫ. Op internet vond ik zo'n site waar je je dat kon uitrekenen en daar kwam uit dat het gratis was. Volgens mij, omdat ze al zo auto waren. Hoe zit dat dan met overschrijven naar nl-kenteken is dat gwn laten keuren bij de rdw en dan geregeld of zitten hier ook nog extra kosten aan verbonden?
300 voor n golf 2 met n harde bodem en bijna geen roest is inderdaad super chill =D
|