View Single Post
Old 25-04-2013, 09:20
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur

Al met al valt het me nog mee, er was ons nl. eerst verteld dat de mrb vrijstelling volledig (voor alle bouwjaren) afgeschaft zou gaan worden. Maar goed, daar zitten die eikels er natuurlijk ook voor... ons eerst een worst case scenario voorhouden en het dan later wat terugtrekken. Dat zal ze (de burgâhs) de mond wel snoeren !!

Zelf ben ik wel zwaar de dupe... mijn 1982 T3 diesel gaat straks vól de mrb in á 1920,- per jaar... De T1 blijft mrb vrij, net zoals m'n 1972 Ford Capri en onze 1966 type3 variant. Ik zit nog ff te dubben wat te gaan doen... de T3 ombouwen naar benzine (hij is 31 jaar oud, komt in aanmerking voor het kwarttarief, maar mag dan in december, januari en februari niet gebruikt gaan worden !!) of ombouwen naar camper en dan een kwart campertarief (á 480,- voor een jaar rijden) gaan betalen... vrees dat het de laatste optie gaat worden, al zal Den Haag vroeg of laat ook dat camper tarief wel aan banden gaan leggen.

één ding hebben ze straks wel bereikt... al die stink MB's, Renault 25D's, Audi 100D's zijn in één klap waardeloos geworden en zullen binnen nu en een maand of 8 uit het straatbeeld verdwijnen.
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote