23-04-2013, 18:04
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Lenn83
Hou er wel rekening mee, als je op de naam van je ouders zet dat je geen NO-claim(schadevrije jaren) opbouwt. Kortom over 5 jaar betaal je nog aardig veel voor een verzekering etc.
Rij zelf lekker simpel en klein een golf 1 1.6, betaal 25euro(op eigen naam ) in de maand verzekering en dat is het en daar kun je 'vrij makkelijk' nog een dikke motor er in gooien als het te langzaam gaat(of juist een zuinigere).
|
Ja, idd das wel n nadeel die NO-claim. Alleen zolang de verzekering op mijn naam staat, maakt het toch niet uit wie het betaald dus dan kunnen me ouders toch n gedeelte betalen en krijg ik als nog NO-claim. Zou in ieder geval mijn en wss ook de oplossing van me ouders zijn. Golf 1 is echt chill, alleen zie ik de meeste op internet met veel roest en dan voor prijzen van rond de 1000 euro. Vooral die roest is n probleem voor mij omdat ik er binnen jaar mee wil kunnen rijden. Heb me voor genomen om als ik de tijd en ruimte heb om n aantal jaar aan n 1 te werken dat ik er aan begin. 25 euro voor de verzekering is idd super chill =) Heel misschien heeft me oom nog n golf 1 caddy in de loods staan die het doet en niet al te door geroest is. Zou wel chill zijn als ik die voor de juiste prijs kon overnemen en er dan n pick-up van maken =)
|