View Single Post
Old 23-04-2013, 12:50
VW_Sk8r's Avatar
VW_Sk8r VW_Sk8r is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Lesley
Wat een agressie in je bericht, wie heeft het erover dat de auto's hier niets voorstellen vergeleken bij jullie autos op de dam? Wie heeft het over pappie en mammie? En jij zegt zelf dit jochie!

Is niet agressie bedoeld maar de reactie van "gti-venlo" Vond ik niet zo gepast en hij noemde me een "18 jarig jochie" dus citeerde ik het woord jochie in mijn reactie. En wat moet ik dan zeggen dat ik het niet plezant vind dat hij zo reactie schrijft ? Was Achter af gezien beter, maarja dat kwam er toen niet uit. Ik heb nooit gezegt dat de auto's hier allemaal niks voor stellen, ik hou net als jullie van VW's. Ik snap dat je miss begrepen hebt dat ik alle auto's hier op het forum aanviel, dit was niet de bedoeling, hiervoor mijn excuus. Wat ik wel bedoelde was dat de kosten voor een gti, 16v en g60 niet zoveel voorstellen met de auto's bij ons op de dam. Jochie heb ik geciteerd en niet zelf als eerste genoemd.
Ik hoop dat we het voor gevallen conflict kunnen vergeten en vergeven, zodat we het hier weer gezellig over VW's kunnen hebben. Ik snap dat je, zoals uit je bericht te begrijpen is wss boos op mij bent, maar dit is naar mijn idee ook deels op misverstanden gebazeerd. Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeten voor mijn reacties, net zoals ik jullie reacties vergeet en vergeef.
Reply With Quote