View Single Post
  #1  
Old 22-04-2013, 20:47
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default Brandstof probleem corrado 9A

Hallo,

Ik heb hier een 9A staan die niet altijd maar steeds vaker ontzettend begint te bokken onder het rijden, ik heb nog nooit een auto zo hard zien inhouden.

Nu is dus de brandstofpomp onder de auto vervangen voor een hagel nieuwe pomp die 5-6b moet brengen. Probleem nog steeds niet weg.
Dus verder gaan denken.. Opvoerpomp in de tank. Nu heeft een 9A dus weer een andere pomp als een PL-KR die hebben een klein pompje wat dus 0.24Bar moet brengen. De 9A draait op 3bar voor geleverde druk.

Dus netjes een nieuwe pomp besteld voor een 9A, die is vandaag geleverd, we gaan kijken zit er dus een complete vlotter met opvoerpomp van een 1.8 16v in de tank. Maar de aansluiting op de stekkers klopt weer wel, terwijl de 9A vlotter en pomp weer een andere hebben.

Nu denk ik dus dat er ooit een keer een andere complete tank is in gezet van een 1.8 16v.

Wie kan me nu werkelijk zeggen of die pomp wat onder de auto zit werkelijk 3Bar moet hebben om fatsoenlijk te kunnen werken? Of ben ik compleet verkeerd aan het denken.

Ik wil nu dus de pomp gewoon wisselen en aansluiten met kabelschoentjes. Zodat de wagen toch gewoon normaal zou moeten kunnen lopen.

Wie kan me even helpen of heeft iemand dat nog eens mee gemaakt?

Bij voorbaat dank!
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK.
Reply With Quote