View Single Post
Old 22-04-2013, 08:58
loco-vr6's Avatar
loco-vr6 loco-vr6 is offline
Volksforum Donateur

Afijn, ik heb deze golf GTI 16v ingeruild op mijn kever. De motor draait op KMS.
Hij is Cupra geel, met een flake door de blanke lak.
Nu kan je je mening geven over het uiterlijk van de golf maar je kunt me ook helpen met je mening te geven wat er eventueel verandert zou moeten worden om de golf te voorzien van een ietwat nieuw uiterlijk.
Ik ben persoonlijk niet gecharmeert van de bumpers op de golf, nu zit er bij de deal een nieuwe G60 bumper bij. Nu twijfel ik of ik er dunnen bumpers met 16V lip op zal zetten, of de G60 bumpers. De sideskirts zitten vast aan de auto, en de G60 wielkast randen zitten ook vast, dus deze verwijderen is geen optie.
Zelf zat ik te denken om de skirts te laten wrappen in mat zwart.
Er zitten nu zwarte LED achterlichten in, ik vindt rood-wit achter mooier maar dan geen helderen. Koplampen zou ik naar een enkele grill willen gaan met originele koplampen met zwart kruis.
De auto staat nu op Brock B1 velegn, 9J rondom. ik heb nog een set borbet A liggen 2x7,5J en 2X9J, echter die moeten opgeknapt worden. Welke velgen zouden jullie doen? en in het geval van de Borbets, welke kleur zouden jullie deze dan spuiten? en wat te doen met de motorkap, zo laten of....?
afijn graag commentaar en ideeën om deze golf weer up to date te krijgen.