View Single Post
Old 21-04-2013, 08:10
VW_Sk8r's Avatar
VW_Sk8r VW_Sk8r is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by golf2 abuh
je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je koopt! een G-60 is n leuk stuk speelgoed, maar niet als je m voor dagelijks gebruik gaat rijden! kosten van een revisie van de G lader, zal je al sneel een paar honderd kosten denk ik zo!!

diesel is leuk, en goedkoop tegenover benzine! mits je veel km's rijd! waar je op moet letten is denk ik hetzelfde als bij benzine, motortje moet in mijn ogen niet teveel op de teller hebben, dus tussen de 150.000 / 200.000 (al kan een diesel vaak wat langer mee) en goed letten op evt lekkages, en de motor moet gewoon soepel lopen, en niet te veel getik hebben/maken. dat is mijn mening iniedergeval!

succes

oke ja ik denk dat ik toch de golf van me opa ga nemen als dagelijks vervoer weet niet wat er op de teller staat enzo maarja waarschijnlijk krijg ik die gratis. niemand anders wil m dus als dan zou die wss naar de sloop gaan. Denk alleen wel dat ik die wat zal moeten op voeren of een ander blok ofzo want ik gok dat er een 1.3 blokje in ligt. Dat n G-lader revisie al snel n paar honderd euro kosten had ik niet gedacht Bedankt voor de tips over de kilometerstand enzo
Reply With Quote