View Single Post
Old 20-04-2013, 16:40
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore

Zo, vandaag een beetje onderdeeltjes kunnen scoren en wat kunnen rommelen aan de Variant.
De ruitenwissermotor achter deed vervelend, daar heb ik 1 voor op de sloop gehaald, en nu werkt het spul weer prime. Ook een dashboardkastklepje mee genomen, de mijne had een afgebroken pootje, natuurlijk aan de kant van het lampje, die ook niet fris meer was, dus ook vervangen.
En ik heb 2 paar zijpinkers naar mijn zin kunnen vinden. 1 keer smoked en 1 keer wit. De witten zitten er nu in, later de smoked er eens in hangen, eens kijken hoe dat staat.

Gelijk even de Gamma radio met wisselaar geplaatst.

En onderaan ziet men het originele cassette-houdertje, ook van de sloop.
Overigens blijkt deze Gamma geen RDS te hebben, wat ik wel een tegenvaller vind. Alle Gamma V radio's die ik heb gezien hebben RDS, behalve deze natuurlijk, just my luck. Maargoed, alles doet het verder wel, hij lust nog steeds cassettes en de wisselaar werkt ook prima.

Overigens heb ik ook een setje originele 6x4 speakertjes en 10 cm speakertjes mee genomen, zodat we eerst wat muziek hebben. Voorin komt echter wel wat anders, maar dat kan nog even duren...

Gr. Ed

Quote:
Originally Posted by Stijn
Wheee hokjesdenken is bliss!!
Reply With Quote