![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
17-01-2004, 21:32
|
![Chrispy's Avatar](image.php?s=9068016511991ad3b2e24989e435fc14&u=6&dateline=1081515489) |
Old Fart
|
|
|
|
beste MyGTI,
[ idiot mode]EN DAN LEES IK DAT EEN OF ANDERE IDIOOT JE VERTELD DAT JE JE KRIK ONDER DE REMSCHIJF MOET PLAATSEN: [/idiot mode]
oké, zo is het niet bedoeld, ecxuses als het zo opgevat wordt, maar stel je voor, je zet een krik onder een remschijf(die je niet kunt blokkeren), en je bent bezig om een vastzittende fusee te verwijderen. de auto beweegt, wardoor de schijf iets draait. (Ook al wordt de auto gedragen door een assteum of een andere krik) De krik schiet weg, waardoor de schijf meteen naar zn rustpunt schiet, als je dan je handen bij de fusee hebt......
het is niet bedoeld om je af te kraken, maar degene van wie jij hebt gezien hebt was fout; en riskeerde met jouw auto hetzelfde. De schijf kan het gewicht van de krik wel dragen, maar vergeet niet dat je die schijf niet kan blokkeren.
Het komt erop neer dat ik jou niet bedoelde met het wordt idioot. Als het zo overkomt, biedt ik opnieuw terstond mijn excuses aan.
Ook per PB verzonden.