View Single Post
Old 16-04-2013, 18:15
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by ScareMercy
Ik kan wel wat hebben Vroeg het mij alleen af. Mijn dagelijkse auto is ook gewoon een oude 190D.. maar wel een 92'er.. krijg wel vaker naar mijn hoofd geslingerd dat ik met mijn stinkende oude diesel alles verpest. Terwijl ik gewoon een hoop belasting voor dat geval moet betalen Ik kan er wel om lachen dat mensen zich er zo over kunnen op naaien dat oldtimers geen belasting hoeven te betalen.. al baal ik er wel van dat het er nu niet zo rooskleurig meer uit ziet.. mijn projectwagen is ook een (belastingvrije) diesel van meer als 1600kg .. Puur vanwege de pk's.. want zuinig is hij niet meer echt te noemen na de modificaties......

nu is mijn caddy nu nog belasting vrij maar als ze nou de europese norm aanhouden van 30 jaar heb ik er ook nog vrede mee maar om nu alles 40 jaar de schuiven vind ik wel heel drastisch , eerst helemaal niks en dan je levenlang moeten betalen want het gaat net als het kwartje van kok zou ook tijdelijk maar zit er nog steeds op .
al met al gaat het om de crisis toch, dus als ze nou eerst een de periode opschuiven van 25 naar 30 jaar zijn we alweer 5 jaar verder mischien staat de staatskas er dan wel heel anders voor ,zoniet zien we dan eens verder
als ze dit alles naar 40 jaar drukken dan gaat het nert zoals het kwartje ,dan draaien ze het niet meer terug
kan dan ook niet meer want dan is de hele oldtimer markt toch al naar kloten

Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote