Thread
:
Seat Leon Supercopa mk2 met 2.5L 5-Cilinder-motor, Sequentiele 6-bak en 4MOTION
View Single Post
#
70
16-04-2013, 13:46
DutchWilco
Postwhore
Wij zijn afgelopen nacht terug gekomen uit Tsjechië met een paar hele mooie Kaps Sequentiële versnellingsbakken
Het bedrijf Kaps Transmissions zit echt helemaal aan de andere kant van Tsjechië en ligt 1200km bij ons vandaan. We zijn zondagmorgen naar Essen gereden om een kijkje te nemen op de Techno Classica beurs om vervolgens door te gaan naar Kromeriz waar ons hotel was.
We zijn met zijn drieën weg geweest en was echt super gezellig en hebben heel veel gezien omdat we een stop hebben gemaakt in Praag op de heenweg en in Dresden op de terugweg
We waren met de Seat Leon van een vriend van mij:
De diesels zijn ook niet meer voor wat het geweest is
Even een vignet moeten kopen aan de Tsjechische grens:
Even gauw wat eten in Praag:
Daarna doorgereden naar Kromeriz voor het Hotel zodat we even wat konden pitten:
En dan eindelijk de volgende ochtend naar Kaps Transmissions wat 8km bij ons hotel vandaan is.
Ondanks dat deze spullen erg duur zijn heb je niet het gevoel dat je mee moet betalen aan een veel te luxe gebouw:
Het automatische schakelen dmv schakelflippers heb ik toch wel op mijn verlanglijstje gezet:
Het was echt super voor elkaar bij dit bedrijf. We hebben daar een hele goede en leuke rondleiding gehad, Zij hadden ons hotel geregeld en na dit alles ook nog wat te eten gehad wat erg leuk, gezellig en lekker was
Na dit alles de boel ingepakt en weer terug naar huis:
Het was inmiddels alweer 18.00 uur en begonnen toch weer wat zin te krijgen in wat eten. Toch maar even Dresden in gegaan, erg leuke stad:
Na dit alles eindelijk weer thuis en de mooie spullen uitgeladen:
Deze assen moeten nog in het tussendiff. gemonteerd worden:
DutchWilco
View Public Profile
Send a private message to DutchWilco
Find all posts by DutchWilco
Add DutchWilco to Your Buddy List