10-04-2013, 15:37
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Hij komt idd uit belgie, hij stond op 2dehands.be tegen een belachelijke prijs. Ik heb hem tegen een schappelijkere prijs gekocht, al was hij nog altijd niet goedkoop...
Ik weet dat een '83er heel veel detail verschillen heeft (je hoeft mij echt niet meer uit te leggen war de verschillen zitten, die weet ik wel, echt wel! ), maar wat moet ik anders? Ophanging e.d. zijn wel gelijk, net als de dorpels en wielranden. Bodemgroep is behoorlijk anders, maar wel redelijk makkelijk aan te passen zodat hij wel klopt. Binnenschermen zijn gelijk, schutbord heb ik niet nodig, net als de gordel ophanging die ook anders is en ik niet nodig heb. Zo zijn de belangrijkste delen die ik nodig heb toch goed bruikbaar, en de kwaliteit is veel beter dan dat van die imitatie meuk. Soms zelfs beter dan het nieuwe originele materiaal, omdat het veel meer conserveringsbehandelingen heeft gehad.
Oude oliekoeler is er helaas niet bij. Dat is een van de weinige dingen die moeten worden opgespoord, en ook meteen het lastigste deel. Verder is hij echt compleet, op een koffermat na en wat klein spul. Maar dat heb ik allemaal liggen, dus is absoluut geen probleem.
|