View Single Post
  #15  
Old 08-04-2013, 22:04
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 385
Default

Vandaag gekeken bij deze verkoper van het blok en ermee gereden. Kabelboom was dus aardig verknipt door de eigenaar voor hem. De temperatuur, en toerenteller deden het ook niet op het dashboard. Voorgloeien moest ie dus zelf het relais erin doen en daarna weer eruit halen. Na 3 seconden voorgloeien ofzo startte hij wel direct en liep erg goed! Reed ook mooi en blokje zag er verder netjes uit. Distributieriem net nieuw en nieuwe gloeistiften dus. De 5 bak was helaas minder goed en kraakte dus ik denk dat ik het toch maar gewoon met 4-bak ga proberen, ik rij meestal toch sowieso al binnendoor omdat ik via de snelweg niks aan vind en met schroefset op zn laagst rijd het toch voor geen meter dan.

Dus mijn idee was de teller zonder toerenteller gewoon blijven gebruiken die ik nu heb, Dus alleen km teller, veranderd dan niks aan volgens mij ? temperatuur even weer aansluiten en brandstofmeter doet het al, toerenteller hoef ik niet per se.

En deze golf daar zat eerst ook een 1300 benzine in en die heeft ook geen opvoerpomp zei die jongen, de brandstofpomp op het blok is genoeg, klopt dat ? want dan hoef ik alleen maar een dieselfilter ertussen te zetten en dan is het klaar.

De 4 bak die op mn EZ blok zit, past die ook op de 1.6d ? Weet iemand dat zo ?
__________________
Golf Mk2 (Verkocht)
Polo 6n Sedan (Gesloopt)
Golf Mk3 TDI - VVT 120PK 290NM (Gesloopt)
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
Reply With Quote