View Single Post
Old 04-04-2013, 20:29
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Vroeg me al af hoe het hier stond, mss lees ik er overheen, of ben ik gewoon nog niet lang genoeg lid om dit te weten: heb je ook projecten van klanten op een forum staan?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die sponsoring van KW?

Edit: zie nu pas jou prachtige projecten op je site! Ben ik weer een hele avond stil

Ik weet niet precies hoe je dit bedoeld, maar probeer het uit te leggen.

Deze Seat Soupercopa is mijn eigen auto, net als de Blauwe mk2. Eerst heb ik de blauwe mk2 gebouwd en heb ik nu inmiddels al weer 14 jaar, maar verander nu veel voor dit nieuwe seizoen.
Mijn eigen Blauwe mk2 met 20VT 4MOTION

Ik ben nu bezig met een opvolgend project wat deze Supercopa is.
Als bedrijf zijnde gebruik ik deze auto's voor het ontwikkelen van nieuwe delen en om te kijken wat er te verbeteren is enz. Ok wil ik hiermee laten zien wat de mogelijkheden zijn en probeer ik de lat weer wat hoger te leggen

Er staan ook klanten van mij op dit forum.
De Auto van Skywalker word door mij gebouwd al help hij ook zelf met van alles:
Het Golf mk2 Racer project van Skywalker

Dit geld ook voor de Golf Rallye die ik voor een klant bouw:
VW Golf mk2 Rallye Racer project

Ik plaats alleen auto's die ik van A tot Z zelf bouw en hier naast gebeurd nog veel meer, maar kan en wil niet alles plaatsen.
Ik maak veel delen als halffabricaat wat voornamelijk naar het buitenland gaat. Ook staan er nog meer projectauto's bij mij, maar bouwt de klant deze deels zelf of de klant wil het liever stil houden etc.

Voor wat het KW verhaal betreft, ligt deze keuze nu bij mij. Ik ben al enige jaren dealer van KW, maar ik ben nog niet zover dat ik al de veerpoten wil gaan kopen en komt in een later stadium. Tot nu toe heb ik veel gezien en ben er zo'n 90% zeker van dat deze het zullen gaan worden. Ook hoop ik dat je zal begrijpen dat het niet om een leuk schroefsetje gaat van 1000 Euro, maar deze set normaal gesproken 6800 Euro kost
Andere merken die ik hoog heb zitten zijn Proflex en Ohlin, maar kosten ook vanaf 1500 Euro per demper.
Reply With Quote