View Single Post
Old 04-04-2013, 19:19
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Ik heb weinig tijd voor mijzelf, maar ik ga rustig door met deze Supercopa.
Ook zijn de kosten erg hoog waardoor ik ook niet sneller kan bouwen, maar is immers hobby

Het inlaatspruitstuk is inmiddels geanodiseerd en heb ik binnen op de injectorrail na omdat ie nog niet klaar was. Het totaal zal natuurlijk anders ogen omdet er nog mooie inbusboutjes in geschroefd moeten worden enz.

Ik zou dit weekeinde naar Tsjechie gaan voor de versnellingsbak, maar word een weekje later omdat er een foutje gemaakt is waardoor het nu wat opgeschoven word. De Schakelpook zoals eerder afgebeeld gaat niet werken op onze bak en hebben ze nu een ander voor ontwikkeld en kan ik volgende week ook meteen meenemen:

Ik heb intussentijd ook de pedalbox van Tilton binnen gekregen. Ik zal de pedalen moeten ombouwen van de Supercopa omdat deze normaal gesproken geen koppelingspedaal heeft en ik nu wel nodig heb voor de sequentiele versnellingsbak om er mee weg te kunnen rijden. Vervolgens gaat het opschakelen wel zonder te koppelen

Ook ben ik bezig met de achteras omdat ik deze auto ombouw naar 4MOTION wat hier ook niet onder hoort. De achteras van de TT-RS is voorzien van een stalen subframe met aluminium fusees, maar na alles op de weegschaal te hebben gehad, blijkt het aluminium R32 subframe van de Golf 5 maar liefst 5KG lichter te zijn. Dit aluminium subframe heeft helaas ook 1 nadeel TOV het stalen subframe en dat is dat dit materiaal zachter is en de gaten met verstelling origineel al wat uitlubberen. Omdat ik met 9,5 of 10J velgen met slicks wil gaan rijden en dit hierdoor nog veel zwaarder belast zal gaan worden moest er een oplossing voor komen. Na veel proberen zijn we tot een goede oplossing gekomen. Zoals je hieronder kunt zien hebben we RVS plaatjes CNC laten frezen die opgesloten zitten tussen de aluminium lipjes en nog eens vast geschroefd wordt dmv 2 boutjes waardoor hier niks meer mee zal gaan gebeuren

Reply With Quote