View Single Post
Old 02-04-2013, 20:31
GOLFMEISTER's Avatar
GOLFMEISTER GOLFMEISTER is offline
VW Fanatic

Hier weer een teken van leven.

de afgelope 3 maanden is er veel gebeurt maar helaas niet aan de golf

de zolder aan het verbouwen geweest ( nog steeds niet klaar )

mn mk2 heeft nu toch echt wat tlc nodig en snel

onze zoon is geboren

maar hier en daar toch nog wat tijd gevonden om wat te doen gelukkig

de kabels door de achterklep getrokken, twee uur staan ploeteren maar het is gelukt

Omdat het pijpje voor de verwarming van het spruitstuk niet meer nodig is deze eraf gehaald en het gat netjes dicht gemaakt

na even zoeken in de bergen onderdelen die in de tussentijd allemaal verzameld heb in kratten op zolder ( waar n verbouwing aan de gang is) toch mn steuntjes van de radiateur bevestiging gevonden
die meteen schoongemaakt en in de zinkprimer gezet voor nu zodat ze dadelijk gecoat kunnen worden.

mn spruitstuk van DubDetail is binnen gekomen ( de adapterplaat moet nog wel een beetje worden aangpast aan mijn spruitsuk en misschien laat ik hem nog korter maken omdat mn airbox er nu niet op past )

mn nieuwe aandrijfas voor de rechterkant ( de oude was niet helemaal fris meer en die van links was nog geen jaar oud toen i van de donorauto afkwam )

mn op maat gemaakte slangenset van ML Cartech binnengekregen helemaal blij mee.

mn mk2 heeft ook voor wat tijdverlies gezorgd en dat doet i nog steeds

eerst vond i het nodig om de olie op te slurpen via de carterventilatie ( zit helemaal dicht met sludge ben ik zelf schuld rijd er nu door het weer mee naar mijn werk en das maar 6km enkele reis.

heb de uitlaat "aangepast" omdat de middendemper steeds bij mijn ouders op de oprit aan de stoep bleef hangen die er onderuit geslepen en n pijp ertussen gemaakt en omdat de eind demper ook klaar was er een motordemper opgelast want die hadden we nog liggen anders had ik helamaal niks en moest weer kunnen rijden ( nooit moeten doen wat een tering herrie )

dus n nieuwe originele demper besteld die komt morgen binnen
mijn velgen zijn klaar bij de verbeeder dus die kan ik ook spuiten en eronder schroeven.
de beurtset ligt klaar voor montage
de cambershims liggen klaar
even kijken waarom de fan het niet doet en dan weer snel door aan de mk1

mn uilaat spruitstuk gepast maar niet heel erg tevreden misschien toch maar op zoek naar een betere

zo staat hij er nu bij heb hem omhoog gezet voor het passen van de complete uitlaat en het maken van de brandstof leidingen het monteren van de assen en het schakelmechanisme.

nu op zoek naar tijd en dan komt het misschien toch nog goed.
Reply With Quote