12-04-2005, 16:46
|
|
REALLY Bored
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
|
|
Marco, gelukkig wel ja.... wat vond ik dat rood lelijk !
Gisteren aan de beun geweest, kop zit erop, inlaatspruitstuk ook, 4 in 1 Sebring is ook gemonteerd en ontsteking toch maar aangesloten op de digifant 1 computer. Donderdag gaan we verder en wat dingen testen zoals de ontsteking en inspuiting.
Zit alleen nog met een klein dilemma, men adviseerd 3,2 bar brandstofdruk. Nu heb ik die van de G60 nog liggen en die is vast gesteld op 3 bar. Nu zei men hier dat er 1 van Porsche 3,2 bar leverd maar dat is helaas niet zo, tis 2,6 of 3,8 bar. Heb toen een kerel gebeld hier uit de buurt (adres gekregen via een Bosch Servicepunt) en die zei dat ik gewoon die van de G60 erop moet doen want het komt niet zo nauw met die 0,2 bar.
En carbreaker van dit forum bood een universele drukregelaar aan maar die reageerd gewoon niet op PM en mail oftwel, HELLUP !
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
|