Ik ben hier eigenlijk meer een lurker, en zit meestal op af's, maar ik denk dat hier ook nog wel geinteresseerde zijn:
Omdat ik komend jaar onze verbouwplannen ga uitvoeren heb ik besloten mijn Audi te verkopen;
Audi 80 1.8S Injectie.
- 1.8S uitvoering, origineel multi-point ke-jetronic injectie met 90pk.
- handgeschakelt
- bouwjaar 1986 (belastingvrij)
- Apk t/m 24-04-2013
Voorzien van:
- Origineel schuif/kanteldak
- Elektrische spiegels
- ATS lichtmetale velgen op goede all-season banden
- Nieuwe matten
Recent onderhoud:
- Distributie riem (bij ongeveer 173000 km)
- Olie, Oliefilter, Bougies, Rotor, Verdeler en Koelmiddel.
- Kachelradiateur (typische kwaal van dit type, dus kan weer een paar decenia mee).
Ik heb deze auto om gebouwd naar electronische injectie, megasquirt, i.c.m. innovate motorsports lambda controller.
De auto trekt goed en heeft waarschijnlijk iets meer vermogen gekregen.
Dit bied allerlei mogelijkheden;
Zodoende is het mogelijk LPG injectie (nog 1 injector bank vrij) (dus amper vermogensverlies t.o.v. verdampersyteem) in te bouwen. Dit wilde ik gaan doen maar ben er niet aan toegekomen.
Andere optie is turbo of g-lader er op, blok heeft standaard een compressie van 1:9
Het originele injectiesysteem en alle onderdelen heb ik er eventueel ook nog bij.
Het is een auto van 1986 en ziet er voor z'n leeftijd netjes uit, maar aandachtspuntjes zijn er natuurlijk ook.
Hemeltje hangt, typisch een kwaaltje van dit type. De auto staat binnen, zover ik weet lekt het schuifdak niet, maar er zit wel een plek op de hemelbekleding; je krijgt er wel een origineel nieuw audi afsluitrubber bij.
Verder kwam de auto toen ik hem kocht met 3 sleutels, je krijgt er een slot-setje bij zodat je alles naar 1 sleutel kan ombouwen, contactslot is al vervangen.
Vraagprijs is 1350.