Het nieuwe seizoen komt er aan en ben druk bezig om mijn Golfje hier voor af te maken
Ik heb het afgelopen jaar echt geen tijd gehad voor mijn eigen auto's en heb nu alles dus zodanig op de rit dat ik op zaterdag de hele dag en Dinsdag- en Donderdag avond voor mijzelf aan de gang kan.
Ik ben hier erg blij mee want heb weer veel aan mijn Blauwe Golf kunnen doen en kan hiermee naar diversen meetings dit jaar.
De veranderingen zijn nog niet goed zichtbaar omdat het meeste in de techniek zit op de foto's die tot zo ver gemaakt zijn.
Mijn auto heeft nu weer de originele GTI achterlichten, rode GTI-embleems op de zijkant in de sierstrips en krijgt nu de originele koplampen, knipperlichten en een gril met rode bies. Ook komen er nog ander spiegels op van een oud model mk2 die ik vervang voor wat er nu op zit.
Front zit er weer op en moet nog een nieuwe downpipe maken en later de gehele uitlaat, maar moet nu nog wat stiller omdat ik er nog mee naar het RDW ga binnenkort.
Het front zit weer in elkaar en zoals je hier goed kan zien is er nog weinig origineel omdat het erg moeilijk was om hier een dikke intercooler in te krijgen in combinatie met de smalle bumpers :
De voorkant heb nu ook nog eens 6mm verder laten zakken wat hem wel goed doet denk ik
Volgende week probeer ik de koplampen en gril enz er weer in te hebben