Thread: Golfje44
View Single Post
Old 16-03-2013, 19:54
Golfje44 Golfje44 is offline
Forum Newbee

Nou het is zover :mrgreen:

vanmorgen om 9 uur vertrokken richting Baarlo naar Dreamworks cartuning voor de wielkasten te laten rollen.

aangezien VW aan de voorkant zo'n stom randje heeft zitten wat mijn velgen zou beschadigen, moest dit er dus vanaf. Marc heeft deze dus zoveel mogenlijk omgevouwen.
en de randjes dicht gekit.

daarna ben ik meteen door gereden naar de garage om mijn zomervelgjes eronder te laten zetten :tu:
in begin toen de auto nog op de brug stond dacht ik oh oooh dit gaat nooit passen.
maar eenmaal de auto laten zakken wauw :shock:

eenmaal thuis gekomen het management systeem een afgesteld.
maximaal laag, maximaal rij laag, maximaal hoog.
en nog enkele dingen.

kan overal op 0 bar liggen, alleen helaas links voor moet er 0,8 bar in blijven. anders komt mijn velg te diep in de kast klapt de modderkuip vol op het wiel.
maar ligt dan wel recht.

voor velgen vallen in de kasten. achter moet nog een beetje bij gesteld worden dmv camber.
dit word volgende week maandag tijdens het uitlijnen gedaan.

zo nu genoeg gelult hier zijn de foto's
achter heb ik de orginele bumpstops opmaat gemaakt, zodat de auto nooit te diep kan zakken.
binnen kort even de goede maat bestellen

deze foto's heb ik even snel in de garage gemaakt, met handmatig omlaag.

dit zijn de foto's na de bumpstops en airride op maat te hebben afgesteld.
moet hier en daar nog een tikkeltje worden bijgesteld maar zijn op de goede weg.

bumpstops kunnen achter nog iets korter worden, maar de wielkast rand komt nu net op de velg.
als de auto uitgelijnd is en er wat camber is, valt deze precies binnen de kast en kunnen de bumpstops nog wat korter worden.
kast val nu net 3-4 mm op de band.

ben benieuwd wat jullie er van vinden :tu:
Reply With Quote