23 Maart 2013 - VOLKSFORUM Uitdeukdag Waalwijk -
-Wat, Waar, Wanneer-
Op 23 Maart organiseert Volksforum.com weer een uitdeuken-zonder-spuiten dag. Deze dag zal plaats vinden in Waalwijk. We beginnen om 08.30u!
-Wat is uitdeuken zonder spuiten?-
Uitdeuken zonder spuiten (restylen) is de techniek voor het herstellen van diverse deukjes als gevolg van parkeer-, transport-, hagelschade en dergelijke. In principe wordt hiermee bedoeld: deukjes ter grootte van een 2 euro muntstuk, maar grotere deuken kunnen vaak ook succesvol hersteld worden. Met speciaal gereedschap en een speciale lamp wordt het deukje nauwkeurig terruggebracht in zijn oorspronkelijke vorm, zonder dat hierbij de lak wordt aangetast.
-Voor wie is het bedoeld-
Iedereen wie is aangemeld als member op Volksforum.com
-Wat kost het?-
De kosten bedragen € 25,- per plaatdeel. In dit plaatdeel mogen dan maximaal 3 deukjes zitten. Een plaatdeel is dus bv. motorkap, portier, dak enz. enz. Meerdere deukjes per deel is uiteraard ook mogelijk, dan geldt een meerprijs waar een offerte voor wordt gemaakt Het kan zijn dat de deukjes niet te herstellen zijn op de dag zelf vanwege hun ernst of omvang. De uitdeukers zullen dit op de dag zelf beoordelen.
-Zijn er nog andere regels?-
We werken met een inschrijvingslijst van maximaal 25 auto's. Aanmelden kan tot deze lijst vol is. Tijdens de dag zelf werken we echter niet via deze lijst maar volgens volgorde van binnenkomst. Ben je er vroeg bij, dan ben je ook vroeg aan de beurt.
-Hoe kan ik me aanmelden?-
Aanmelden kan in dit topic, ik zal ervoor zorgen dat iedereen die zich aanmeldt op de lijst terecht komt.
-Wat is de exacte locatie?-
Deze dag vind plaats bij Van den Born Carrosserie BV te Waalwijk.
Zijlweg 14
5145 NR Waalwijk
De locatie ligt +/- 3 minuten van de A59.
Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Tilburg, Breda & Gorinchem liggen allemaal op een half uur of minder van Waalwijk. Een mooie centrale locatie dus!!
1. Tjaap
2. Edward
3. Christiaan
4. Evilnyntje
5. vento tdi
6. Jahwanza
7. Inne
8. Matheo
9. Vdwal
10. Sjon
11. Gijs
12. Toink