View Single Post
Old 28-02-2013, 23:42
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Inmiddels nog bezig met de onderdelen sprokkel. :mrgreen:

Wel al wat onderdelen bij elkaar, maar morgen nog wat ophalen en dan hoop ik in een ruk door te kunnen stormen met het opbouwen.

Gloednieuwe klinken.

Nieuwe knipperlichten. Helaas het enige wat nog nieuw te krijgen is van de verlichting aan de voorzijde.. Als iemand nog een adres of uiterst nette delen heeft liggen mag hij een persoonlijk bericht sturen.

Kentekenplaat houden voor achter. Ook geheel nieuw. Krengen breken namelijk voor 99% kapot bij demontage.

En een kleine greep uit het klein spul. Zwarte logo's voor en achter, klep schanier kapjes, olie druk sensoren en plastic clipjes voor de rubber aan het uit einde van de motorkap. En dan nog, maar niet op de foto, nieuwe 90mm onderlip en een raamrubber voor de voorruit.

Laatst het leer en de rest van het interieur ook schoon gemaakt. Was namelijk erg stoffig geworden door stof van het schuren.

Achterbank weer helemaal tip top schoon en verzorgd met de juiste producten.

Ook een oude type hemeltje welke ik een tijdje terug gedemonteerd heb uit een sloper schoon gemaakt met een interieur reiniger. De gene die er bij mij in zat was namelijk een nieuwe type hemel. Geinteresseerde voor het nieuwe type hemeltje mogen zich bij mij melden. Is net zo schoon als de gene op de foto's.

Van rokers geel..

.. Naar zo wit als nieuw. :mrgreen:

De isolatie weer tegen de motorkap aangeplakt. Deze heb ik her gebruikt aangezien hij niet meer nieuw te leveren is en in nog zo'n nette staat verkeerd. Afbrokkelen doet hij niet!

Verwarmde ruitenwissersproeiers terug gemonteerd.

En zo nog wat klein spul her en der.. maar binnenkort meer.