View Single Post
  #14  
Old 28-02-2013, 09:57
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

Quote:
Originally Posted by vintrist
Ik begrijp je redenering perfect! Ik deel dan ook dezelfde mening/opinie.
Het rotte is dat ik hem heb weten lopen.. als ik de compressie meet, hoeveel moet er dan op die meter verschijnen?

compressie durf ik zo niet te zeggen ,
hij heeft mischien wel gelopen maar je hebt er niet mee gereden
ik zou voor het zekere gaan ,straks haal je de kop eraf kleppen krom ,zuigerveren mischien beschadigd ,cilinderwant beschadigd noem maar op en voor de tijd die je daar ingestoken hebt heb je er ook een ander blok in en net zo je zegt van er hoeft niet een ander type in ,is het plug en play

dus in mijn ogen de goedkoopste en snelste oplossing

nieuwe distri. heb je nu al zet die dan op een ander blok ,kun je weer een hele poos toeren

en de tijd die je over hebt haal je rustig je bestaande blok uitmekaar en kijkt wat er aan de hand is valt het mee dan bouw je deze weer op = ook hobby
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote