21-02-2013, 21:17
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Probleem was er toen ik de auto kocht. Hij viel toen uit bij intrappen koppeling. Door de stelschroef op het gasklephuis verder open te draaien bleef hij toen wel lopen. (oktober)
Dit loste het probleem maar tijdelijk op, dus ik stelde hem steeds beetje bij, probleem was toen eigenlijk meer dat de schroef van het gasklephuis zich vanzelf dichtdraaide en daardoor uitviel. Het hoger in de toeren lopen bij warme motor was er toen nog steeds. Toen heb ik een nieuwe stappenmotor laten plaatsen, niet opgelost. Ander gasklephuis gekocht en laten schoonmaken toen laten plaatsen.
Hierna begon het onregelmatig stationair lopen bij koude start pas, dit was er van te voren eigenlijk niet. Bij het vervangen van het gasklephuis heb ik hem meteen opnieuw APK laten keuren, hier was niks gevonden behalve een uitlaat rubbers, dus neem niet aan dat ze aan de LMM gezeten hebben.
Verder is er niks aangepast of gerepareerd. Ik dacht zelf eerst iets van een vacuumlek maar ik neem aan dat ze dat al uitgesloten hebben. Of ze aan de LMM hebben gezeten weet ik niet.
|