Thread: Golf 1 GTI 1977
View Single Post
Old 21-02-2013, 20:34
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Achteraf had je beter niet kunnen beginnen met demonteren en de Gti zo moeten laten zoals je hem kocht. Vindt het ook wel wat hebben om een niet gerestaurerde Gti te hebben die wel helemaal compleet is kwa onderdelen. Je bent nu ergens aan begonnen en kunt eigenlijk niet meer terug. Effe terugbouwen zit er niet meer in. Ik ben ook begonnen aan iets waar ik niet van wist hoe het zou aflopen en mijn gti was heeel wat beter dan deze. Wil je het netjes doen ben je gewoon 15 k kwijt dat kan ik je nu al wel vertellen. En bij jou mag je dr nog wel wat bij optellen. Bij mij zijn de kosten ook de pan uitgerezen. Vorige week nog wat onderdelen bij de poedercoater opgehaald en had daar een prijs incl btw afgesproken. Bij het ophalen was het in eenen een prijs excl. btw weer 80 Euro pissen ( gratis tip 1). Volgende keer wil ik het zwart op wit hebben wat we hebben afgesproken. En je wordt steeds perfectionitischer alles moet nieuw worden en ja dan gaat het echt geld kosten. Zo heb ik vandaag nog maar weer en nieuwe oliekoeler gekocht bij Paruzzi voor 60 euro terwijl ik de oude toch best wel weer netjes had gemaakt (bij Werk34 kosten ze trouwens 80 Euro en bij VW clasicparts 90 (gratis tip 2 voor je kun je alvast paar tientjes besparen!))Maar ja ben nu ook al 2,5 jaar bezig en een ander zuipt het op in de kroeg of gaat er elk jaar van op de wintersport. Dus maak je geld maar op voor je het bejaarde huis ingaat anders moet je dat later ook nog zelf betalen.
Reply With Quote