View Single Post
Old 16-02-2013, 22:55
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default ??Wiellijsten, deurlijsten en dorpels??

Ik heb wat raad nodig i.v.m wielbogen, wiellijsten en de dorpels van een Golf 2.
Meer specifiek met wat je op een GTI kon krijgen.

Mijn GTI heeft:
  • Dikke deurlijsten
  • Wielbogen die hierbij passen (alleen mankeer ik de voorste)
  • Een soort van plastiek folie ofzo over de dorpels geplakt langs de buitenkant

Maar nu heb ik al mensen gezien waarbij er ook op de dorpels plastiek zat gelijk dat van een deurlijst of wielboog.

Ik weet dat er dunne lijsten zijn geleverd geweest met bijpassende wielbogen, en twee versies hiervan (i.v.m facelift).

Maar werd die dorpelbescherming in alle jaren geleverd, hoorde het bij de GTI lijsten? Kan je die plastiek folie nog kopen die er op zit geplakt bij mij? Die folie zit namelijk los. Het is ook niet echt folie maar meer een soort plastiek doek, en vrij ruw. En kan je zo een plastieken dorpelbeschermer of dorpelkap of hoe je het noemt, ook combineren met wielbogen voor dikke lijsten?

En is er een verschil tussen de wielbogen van modellen met dikke bumpers en van modellen met dunne bumpers? In die zin of ze bij de aansluiting met de bumper hetzelfde zijn, of je dus ook wielbogen van een model met dikke bumpers op een model met dunne bumpers kan zetten?

Alvast bedankt aan iedereen die moeite doet om mijn vele vragen te proberen beantwoorden

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote