Quote:
Originally Posted by -spyrock-
Ivm je schakelmechanisme (zoek op "VW golf shift linkage" via google): dit zijn alle stangetjes, rubbertjes,.. en bewegende delen die je versnellingspook verbinden met je versnellingsbak. Hang maar eens over de motor en kijk wat er onderaan gebeurt wanneer iemand je versnellingen test via de pook.
In mijn topic vind je de onderdelen en VW nummers die je nodig hebt.
Je hoeft niet alles origineel te kopen bij VW, behalve de stang met de grote witte bal, namaak smelt soms door de hitte.
http://www.4crawler.com/Diesel/ForS...ft_links_sm.gif
|
Bedankt hiervoor, zal daar later eens voor zien. Ben momenteel met interieur bezig aangezien dat veel plaats inneemt en ik er weinig heb. Maar toch bedankt want ik ga waarschijnlijk moeten afstellen en een revisieset ofzo monteren want ik heb geen achteruit en er zit serieuze speling op in de lengterichting van de auto.
Ok direct ook eens een update van wat ik de vorige dagen heb gedaan.
Ik heb de achterklep gestript op de binnenkant na, en ik heb heel wat nieuwe onderdelen erbij gekregen. Onderandere een nieuwe set schokdempers voor maar +/- 70€
Heb ook al een smen bbsjes getestfit om te zien hoe het eruit zal zien, denk dat het wel ok wordt
Auto zal later toch wel 20/20 omlaag moeten denkik, maar momenteel moet ik kosten drukken enz.
Heb ook de achterbumper er eindelijk af gekregen, en dan vandaag heb ik het dashboard eruit gehaald. Moet toch wel zeggen dat ik niet begrijp hoe ze ooit op het idee zijn kunnen komen om de vijzen in het schapje van de boordcomputer enz te steken, maar dan helemaal bovenaan zodat je er praktisch niet aankan.
Heb ook de deuren aan de rechterkant er nog uitgehaald, is even uitproberen als je het nog niet hebt gedaan maar op zich een heel gemakkelijke job.
Ok wat plaatjes bij het praatje: