View Single Post
Old 13-02-2013, 21:45
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore

Nou nou dat valt ook wel mee, ik ben in het bezit van een in nieuwstaat verkerende rocco type 2 en een daily golf1 GTI, cross met een scirocco type 1 en dan ben ik gelijk een cultuurbarbaar? Deze scirocco heeft meer als 3 jaar te koop gestaan was een gestaakt project, niemand wou m. Denk dat deze auto meer techniek huisbergt dan de gemiddelde auto. En ja er worden zeker gave casco`s gebruikt omdat een verotte eenmaal niet stevig genoeg is. Tijd van simpel autocross is wel een beetje voorbij mensen. Ik ben een zeer groot scirocco liefhebber, waarom dan er wel mee crossen? Scirocco`s zijn er in principe als enigste geschikt voor evenals golf 1. Qua wegligging en gewicht. Type 2 rocco is de neus te lang voor en dus te slap. Golf 2 etc.. zijn in principe te zwaar maar worden steeds vaker gebruikt omdat de andere schaars worden. Doordat er vele in de cross zijn gegaan zijn er wel onderdelen vrij gekomen om die van jullie (en die van mij) rijdend te houden. Dus maakt het mij gelijk een cultuurbarbaar?? Dacht het niet. Wil zelf graag nog een rocco 1 bezitten voor op de weg, maar enkelt van 76. Deze was van 78 en dus met de knipperlichten om de hoek. Dus om het eens van een ander daglicht te bekijken.
VW vrije-standaard cross project

Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km

Golf GTI `81 Sold!
Reply With Quote