View Single Post
  #10  
Old 13-02-2013, 17:55
sciroccofiel's Avatar
sciroccofiel sciroccofiel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 181
Default

Quote:
Originally Posted by CAR-POOL
Dat is zeker niet duur , ik heb gezien wat er ook aan onderdelen bij zat dat was een compleet magazijn ,

Wat hij mij vertelde dat hij vroeger ook met Scirocco type 1 cross-te ,
De beste onderdelen haalde hij eraf en die gingen op zolder , toen Scirocco's type 1 nog niet zeldzaam waren.
De de rode is de oudste Scirocco GTI in Nederland uit dezelfde maand dat die net uitkwam , en de 2e is bijna gerestaureerd en bijna af.

Die rode zou inderdaad de cross in , maar omdat dit injectie was mocht die de cross niet in geloof ik , omdat alleen carbarateur toegestaan was toen.

Maar Scirocco's 1 en ook 2 zijn nog bijzonder populair voor in cross , elke cross gaan er 1 of 2 wel in , doodzonde maar de meeste mensen zien de waarde er niet in.
Tijdje geleden ook nog bij iemand geweest voor onderdelen, die had een Scirocco in zeer gave staat een 1977er die kocht die van de 1e eigenaar , voor 300 euro , dus die moest de cross omdat ie goedkoop was , ik snap het niet maarja 8 van de 10 Scirocco's belanden nog steeds de cross in
Eigelijk vind ik dat nu wel afgelopen moet zijn


Helemaal mee eens!!
Het zijn cultuurbarbaren.
Er zijn er nog maar iets van 550 geregistreerd in Nederland.
En dan praat ik over type 1 EN type 2 bij elkaar.
Reply With Quote