12-02-2013, 23:31
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: May 2011
Posts: 454
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
ik zou eens goed kijken wat nou echt het probleem is.als de keerring lekt is het niet gek dat daar de koppeling van slipt,ik heb 1.6 en 1.9 td's zat gebouwd en opgeschroefd die zelfs met een oude koppeling niet gingen slippen.rij dagelijks met een aangepaste 1.9d met 170mm koppeling en nog nooit 1x geslipt.[op de wielen na dan ]
|
Jongens, bedankt voor het meedenken.
Pul: klopt wat je zegt, ik moet de boel eerst loshalen. Hij heeft lichte lekkage tussen bak en blok. Maar ik zou zeggen dat als er olie op de plaat zit, dan slipt ie constant, en niet alleen in hogere versnellingen bij veel koppel. Maar goed, ik ga de bak er morgen eens afhalen en kijken wat er aan de hand is. Wel gied om te horen dat jij met jouw drukgroepen geen last van slippen hebt gehad(behalve je banden dan )
Trouwens, mag ik bjj vervangen van de drukgroep de oude bouten opnieuw gebruiken? Ik heb nl nog een nieuwe drukgroep liggen maar daar zaten geen bouten bij.
En hebben jullie nog tips voor het vervangen van de krukaskeerring, of is dat gewoon oude eruit, nieuwe erin?
|