10-02-2013, 21:40
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
Ja ..het was een andere tijd toen...hoe je het ook went of keert..de komst van de Euromunt heeft gewoon veel kapot gemaakt voor velen...
je kon toen voor ,noem maar iets een paar geeltjes/hondertjes een steengoed weekend hebben bier ,je start en entreegeld..en nog wat leuke onderdelen scoren hier en daar.. ik noem maar wat...dat is voorbij..
(ben je aan benzine al kwijt nu)nu =50€-> +/-110 gulden ....nie vergeten
ook de tijd dat je een GTItje bijkocht voor onderdelen en gewoon in een hoek kon zetten zonder te schorsen en verzekeren etc..kosteloos.... das ook weg
je zag sommige mensen 1 keer per jaar..Internet bestond bijna nog niet.,dus mensen verkochten ook nog geen onzin beloftes kapotte zooi.etc etc
vanachter het toetsenbord
.Gsm's waren er ook bijna niet..HyvesBook en al die gein ook niet...dus je had wel degelijk nog iets te melden aan elkaar op zulke evenementen...
voor de jongere generatie zal dit wel overkomen als ouderwets en ouweschwanzenpraat...maar zo was het wel..
iedere generatie doet het op zijn/haar manier anders...en iedereen vind de zijne weer te gek...denk ik (hoop ik)....
|
Helemaal mee eens....ouwe lul of niet maar zo was het. Tegenwoordig moet je de meetings echt plannen...anders loop je der op leeg. Effe tanken is voor mij 95 euro en meestal rij je wel een tank per evenement leeg. Samen met entree en natje/droogje loopt het snel op. "vroegah" reed ik gewoon elk weekend naar 1 (of zelfs meerdere) evementen...nu kost dat een half maandsalaris!
|