Beste forrummers
Mijn Golf2 had hield gister spontaan mee op ik kon hem niet meer aan de praat krijgen (kreeg geen brandstof),
ik heb hier toen een nieuwe brandstofpomp opgezet na lang starten kreeg ik hem uiteindelijk aan de praat en eenmaal toen hij warm was liep hij prefect en starte ook zo.
Het was de hele week al beetje mis met de oude brandstofpomp steeds smorgens slecht aanslaan ect ect.
Vanavond zou ik de auto weer starten maar kon ik hem weer voor geen meter aan krijgen (dus bijna weer de accu leeg gestart)
Het is overigens een 1.3 HK motor uit 1984 met Pierburg carbarateur
Wat al uitgesloten is :
- onsteking (ligt het niet aan) alles is vervangen en nieuw , bobine geeft ook goede waardes aan
- tankmeter werkt goed
- filter is nieuw en ook niet verstopt hij brandstof loopt goed door
- benzine loopt door filter heen en brandstofpomp zuigt goed vacuum (ten slotte is het een nieuwe brandstofpomp)
- geen lekke koppaking
- carbarateur is goed afgesteld hij loopt als hij warm prima.
Maar ik heb idee dat het een brandstofprobleem is , als hij warm is er niks aan de hand , maar met koude start is het een drama , en moet ik gas bij geven dat hij blijft lopen enmaal als hij loopt (blijft ie ook wel lopen) maar stotterd enorm hoe warmer hij word hoe beter hij loopt en rijd. ik heb zo'n idee dat carbarateur probleem is.
Ik vind nogal vreemd probleem en graag hoor ik een goed advies