Thread: KDFI topic
View Single Post
Old 08-02-2013, 23:16
naaVWz naaVWz is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by fearless
Als je verder kijkt via google en je zoekt op jeroen, en zn kdfi gebeure. Zie je veel negatiefe reacties.

Maar kan me ook zeer goed inleven in jeroen zn situatie. Hij verkoopt spullen, en bied ook een cursus aan van 50 euro. Zodat mensen begrijpen gaan hoe alles werkt.
Mensen die een cursusje gevolgd hebben zal die ook wat makkelijker helpen heb ik al in de gaten, das ook een reden dat ik het ga doen. Wat is nou 50 euro, je steekt er wat van op en het is makkelijk voor de opbouw.

Veel mensen die lopen te klagen over weinig feedback hebben volgens mij ook niet zon cursusje gevolgd....50 euro is zeker te veel geld, of een vrije dag opnemen niet waard voor iets leerzaams.

Als iemand de hele dag druk is met mensen bellen die met vragen zitten dan kom je niet toe aan je gewone werk....Dan vind ik het niet gek dat je soms een antwoord krijgt waar je niets mee kan.

Ik heb ondertussen ook nog niets besteld/gekocht of geregeld.
Ik denk wel dat het een kdfi gaat worden, want waarom zou ik een klap geld uitgeven aan een ander systeem terwijl een kdfi van een paar honderd net zo goed werkt?

Ook als je een cursus gevolgd heb krijg je geen feedback
Ik spreek uit ervaring
Ik heb meer respect voor mnr kastner van www.k-data.org
En het bord kost een paar 100 euro alleen daar blijft het niet bij
Rond de 1000 euro ben je kwijt (draadboom sensoren lambda stekkers disbobine) vergelegen met andere systemen is dat nog goedkoop
Ik heb mijn 16v draaien op kdfi.
Het stelt lekker af en rijd ook perfect vergeleken met andere systemen vind ik dat het echt niet onder doet
alleen het is af en toe hoofdkrakend met de problemen die je onderweg het installeren en gebruiken tegen komt.
Reply With Quote