Thread: KDFI topic
View Single Post
Old 08-02-2013, 19:33
fearless's Avatar
fearless fearless is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by pieterveenstra
De ondersteuning van Jeroen van BS-autotune is niet bijzonder te noemen hoor. Johan (van de kever in de OP) heeft heel wat gekloot gehad om ook maar de basis dingen aan de gang te krijgen. Via Jeroen kwam hij niet veel verder en wilde niet concreet antwoord geven op zijn vragen. Uiteindelijk via veel omwegen h.e.a kunnen achterhalen om de boel aan de gang te krijgen met z'n JimStim. Behoorlijk teleurstellend te noemen dus...

Voordeel van KDFI is dat je niet heel je systeem hoeft te solderen en dat het goedkoop is. Megasquirt heeft weer de mogelijkheiden van veel ondersteuning via fora en meer uitbreidingsmogelijkheden.

Als je verder kijkt via google en je zoekt op jeroen, en zn kdfi gebeure. Zie je veel negatiefe reacties.

Maar kan me ook zeer goed inleven in jeroen zn situatie. Hij verkoopt spullen, en bied ook een cursus aan van 50 euro. Zodat mensen begrijpen gaan hoe alles werkt.
Mensen die een cursusje gevolgd hebben zal die ook wat makkelijker helpen heb ik al in de gaten, das ook een reden dat ik het ga doen. Wat is nou 50 euro, je steekt er wat van op en het is makkelijk voor de opbouw.

Veel mensen die lopen te klagen over weinig feedback hebben volgens mij ook niet zon cursusje gevolgd....50 euro is zeker te veel geld, of een vrije dag opnemen niet waard voor iets leerzaams.

Als iemand de hele dag druk is met mensen bellen die met vragen zitten dan kom je niet toe aan je gewone werk....Dan vind ik het niet gek dat je soms een antwoord krijgt waar je niets mee kan.

Ik heb ondertussen ook nog niets besteld/gekocht of geregeld.
Ik denk wel dat het een kdfi gaat worden, want waarom zou ik een klap geld uitgeven aan een ander systeem terwijl een kdfi van een paar honderd net zo goed werkt?
Reply With Quote