27-01-2013, 02:17
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Gezocht: Audi 80 Competition
Hallo,
Ik ben op zoek naar een schadevrije Nederland geleverde Audi 80 Competition.
Er mag technisch of aan de lak wel wat aan mankeren, maar het is het meest belangrijk dat het een schadevrij chassis is zodat ik in elk geval een hele goede basis heb.
Ik ben vandaag wezen kijken in Friesland voor een Competition die nu op Marktplaats staat, maar heeft aan de achterzijde in elkaar gezeten en heb ik dan ook laten staan. Technisch is een auto altijd wel weer goed te krijgen maar van oude schades word een chassis echt slechter van.
Auto's die op dit moment te koop staan waarvan ik weet dat ze schade etc hebben gehad en het niet gaan worden:
67-PT-LZ
LN-DD-91
Van deze auto moesten er 3 deuren worden vervangen en een deuk in het scherm worden gerestyled. Misschien dat dit wat is, maar ben er nog niet zo zeker van.
HT-JV-01
Linker achterschade. Er is aan gelast, maar is wel netjes klaargemaakt, maar is niet wat ik wil als basis ivm de verzinkte koets.
HT-SX-90
Is goedkoop, maar heeft een scheur in de achterbumper, ziten grotere gaten in de hoedenplang gezaagd voor grotere speaker, 1 scherm is slecht gespoten wat door oude schade komt en heeft 2 antenne-gaten in het dak geboord.
Ik hoop dat iemand mij hier aan helpen kan,
Wilco Schimmel
T: 0629066190
|