24-01-2013, 23:30
|
|
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Hier nog eens een kleine winterupdate. Auto start nog steeds vlotjes, ook met dit koude weer alleen merk ik wel dat hij een beetje moeite heeft omdat er geen vacuumvervroeger meer optzit.
Voorderest men verbreed staal is verkocht en heb een setje MELBER velgen gekocht 14" 7J ET25.
Hier eventjes gepast, moet vanachter nog zakken, ik ga hem niet helemaal plat leggen want het is de bedoeling dat ik er wat km mee ga doen deze zomer en vrouw en kids moeten ook mee.
Voorderest heb ik nog een setje bruine achterpanelen klaar liggen om in te bouwen, momenteel zitten er vanachter zwarte in en die zijn niet zo netjes.
Ook moet ik mijn toerenteller nog inbouwen maar weet nog niet goed waar ik die ga steken aangezien ik al 2 meters heb zitten in men middenconsole. (Volt -meter en tempmeting)
Ook ben ik nog aan het twijfelen om de stoelbekleding overnieuw te laten doen maar dat zal ik wel zien of er nog cash over is nu ik aan de GTI ben begonnen.