Quote:
Originally Posted by Style
Hoe vervelend dan ook je stond er zelf bij toen je ze kocht.
Nooit iemand vertrouwen en zeker goed kijken wat je koop zeker als het maar 4 velgen zijn die je moet te controleren
Gewoon laten richten en een gewaarschuwd mens telt voor 2
|
Nou, ik heb ook een keer ff snel alle velgen gepast ... Kun je zeggen een hoop werk, maar als het om een duurdere set gaat en het voelt niet lekker, zijn die paar minuten extra ook niks meer! Maar dan zul je wel met een 2e iemand moeten gaan, zodat hij bij de verkoper kan blijven en je eigen velgen ofzo.
Achja.. Een velg van mij is gericht met een breekijzer, mooi ingesmeerd met vet, zoals de andere wielen ook uitzagen, dus ik zag de beschadiging pas nadat ik ging poetsen.. Lekker midden in het bed van ronal r8's.
En ohjaa, een tip van mij:
Als je twijfelt: LIGGEN LATEN!!!!
Een setje eta beta's, volgens de verkoper geheel schade vrij en 100% recht. Toen ik kwam zat er een klein deukje in de binnenkant. Na twijfeling, omdat de advertentie niet klopte, toch gegokt, en de banden die rondom zaten (die waren weer voor een vriend van me), die hadden een mooie noodstop gemaakt wat niet te zien was. Dus na een testrit de dag erna, begon vanaf 60km/u mijn stuur te bibberen.
Leuke is, is dat als je verhaal probeert te halen bij de verkoper, ze boos reageren... Zou het de 'crisis' zijn waardoor mensen elkaar bedriegen..