Quote:
Originally Posted by OakgreenVR6
Michel...jongen, wat doe je nou. Zonde om die auto weg te doen! Het begint bij mij toch aardig te kriebelen weer als ik 'm zo zie, maar heb net een nieuwe Up! besteld i.p.v. de Golf3. Blijft toch leuk speelgoed zo'n mkII, zeker voor deze meeneemprijs..
Groeten van je oud-collega (MHI)!
P.S. On-topic, zit er een origineel uitlaatspruitstuk op? Komt de lekkage door een scheur, of pakking?
Trouwens, welke kleurnaam draagt deze auto?
|
Ha die Pieter! Leuk om wat van je te horen, hoe bevalt het in Leusden?
De golf heeft helaas betere tijden gehad, maar daar is de prijs inderdaad naar!
Gebruik jij de vrt nog wel eens voor naar het werk of?
De auto heeft een origineel spruitstuk, de lekkage komt door de overgang van voorpijp naar kat, de 3bouts flens is hier rot.
@ Aatje, Magik17 en Cor,
Deze beste man heeft ook andere tijdsbestedingen, helemaal na een halve week ziek op bed te hebben gelegen. Schijnbaar is het vandaag de dag noodzakelijk a-la minute reacties te posten...
Hierbij dus een status-update voor de beste mannen zodat alles weer volgens het internet netjes gaat :-P:
Ik heb Magik17 beloofd extra foto;s van de achterkant te sturen, deze zijn gemaakt en zal ik aan het eind vd middag sturen (momenteel aan het werk..). De auto staat voor hem gereserveerd en het zal hier duidelijk worden of hij nog interesse heeft.
Tot dan gelieve te wachten.
Voor de overige mensen, de auto is niet te koop met APK, hier heb ik geen tijd/zin/geld/enzovoorts voor. De auto kan niet rijdend mee worden genomen..
Gr.