View Single Post
Old 07-01-2013, 11:27
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Deckedm
Heel mooi ding, alleen de blauwe achterlichten er idd uit..

en wat ik altijd echt zo jammer vindt is het 1tje of in dit geval het 2tje op de kentekenplaat...(maarja daar is wel wat aan te doen)

Succes met het project en wat heb je in je hoofd qua vermogen?

Wat voor turbo gebruik je nu? GT35?

Ik weet dat die 2 er af kan dmv thinner etc, maar het blijft er ingedrukt staan. Het zou echt super zijn als ik hier vanaf kon, want baal er fiks van

Ben deze aan het downsize en ben nu een stapje terug gegaan. Ik heb er nu een Gt2871R op zitten zal straks zo tussen de 400 en de 420pk uit moeten komen. Het was simpelweg geen rijden met zo veel vermogen omdat je zelfs nog op hogere snelheden last heb van wielspin als je gas bijgeeft.
Het probleem was dat hij pas opspoelde bij de 4000tpm en dit in combinatie met mijn versnellingsbak die 80kmh in zijn 1e versnelling loopt, je heeel veel ruimte nodig hebt om hem een keer flink door te kunnen trekken. Met deze turbo hoop ik dat hij al op zal spoelen rond de 2800tpm waardoor hij veel beter te rijden is en ik er veel meer plezier van zal hebben.
Ook de temperaturen zullen nu lager blijven wat een groot probleem was.
Ik had ook al 2 koppeling incl. vliegwiel versleten binnen 4000km en het was echt geen troep wat er in zat.
Ik wil nu gewoon een goed rijdende auto zonder problemen en met normale onderhoudsintervallen
Reply With Quote