View Single Post
  #336  
Old 03-01-2013, 13:27
gerwin88 gerwin88 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 159
Default

Quote:
Originally Posted by Hennuh
Toch kun je diegene van wie je het hebt gekocht in gebreke stellen.
Hij is verantwoordelijk voor het verzonden pakket niet post NL.
En hij mag het met ze gaan oplossen.

Ik had vanlaatst ook iets met post NL, pakket was niet te vinden op Track&Trace, en was ook niet aangekomen.
Klantenservice gebeld, pakket bleek bij een vestiging van post nl in de buurt te liggen, gast had geen bonnetje ontvangen door de brievenbus


Dat denk ik toch niet.
De verkoper heeft netjes het pakket op de bus gedaan.
Hij heeft daar ook een bewijs met track&trace van gekregen.
Pakket is op de site van PostNL ook gewoon zichtbaar, en staat op status van afgeleverd wat dus niet zo is.
Dus m.i. is dit absoluut niet de schuld van de verkopende partij.
__________________
'70 Kever - 1.5B
'76 Golf 1 - 1.9TD
'78 Golf 1 - 1.6D
'79 Golf 1 - 2.0B cabrio
'81 Golf 1 - 1.6D
'83 Golf 1 - 1.5B cabrio
'83 T3 Camper - 1.6TD
'84 Golf 2 - 1.3B
'85 Golf 2 - 1.6TD
'86 Golf 2 - 1.6TD
'86 Golf 2 - 1.6TD
Reply With Quote