02-01-2013, 20:33
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Djinn_4fun
Beetje gezond verstand pakken dus
Achterklep wil ik liever ook doen is makkelijk met boodschappen en regen enzo haha.
Voor de tankklep zag ik deze oplossing
Als ik toch bezig ben...
Morgen eerst maar ff langs de dealer in Spijkenisse voor de lijm/kit, de onderste rand en 5-10 cm aan de zijkanten kan ik vast lijmen, die hoeven er toch niet af voor de raammechanismen en de cv.
Zal nog een lekker werkje worden om de oude lijmlaag van de deur af te krijgen gezien ik deze geprobeerd heb waterdicht te maken met zowel kit als montage lijm. Helaas tevergeefs..
M'n dochter zei dat er melk uit de deur kwam lopen.... bleek gewoon de montage kit/lijm te zijn die aan het oplossen was door het water
|
Moet je natuurlijk wel een watervaste kit gebruiken.
Tankklepidee had ik nog niet gevonden zo, die sluit dus t klepje ook nog eens af met de cv. Ben alleen bang dat er vocht naar binnen kan daar (of erger nog, benzine) waardoor je dus meer last van vocht in de auto zal hebben of zelfs extra roest ontstaat tussen de panelen.
Bij mij is het schuim trouwens ingesneden geweest en daarna weer dichtgeplakt met tape, word wel vaker gedaan. (was helaas bij mij al eens eerder gebeurt aan 1 kant, dus ik moest wel) Overigens niet de oorzaak van de lekkage.
Wat je ook kunt doen is de schuim volledig demonteren en vervolgens de deur voorzien van doorzichtige vijverfolie (immitatie van het idee zoals bij polo t/m 2f en vele andere vw) en dan het schuim er weer op voor de demping van t geluid te waarborgen.