26-01-2004, 14:45
|
Forum regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Daggie
Ook eventjes een woordje uitleg bij mijn vorige post.
Stel dat je je op je homepage een foto hebt, met je eigen kop op. (of op meetingfoto's op 1 of andere site) Dan zou om het even wie die foto kunnen gebruiken om zijn eigen product te promoten. Ik kan me voorstellen dat niemand zijn kop wil op een site die zalfjes tegen venerische ziektes maakt en verkoopt.
Nu dit is hetzelfde. Mijn wagen stond op de site van BSS (en daar mag hij van mij staan), maar nu gebruikt iemand anders die foto's, zonder mij daar eerst iets van te vragen. Ik ken het bedrijf Redesign absoluut niet. (Ik ben Belg, dus het is niet abnormaal dat ik NL-se bedrijven niet ken). Ik weet niet welke reputatie dat bedrijf heeft. En ik weiger mijn wagen, foto, ... te associeren met bedrijven die een slechte reputatie hebben. Let wel, ik beweer niet dat Redesign een slechte reputatie zou hebben, maar het is best mogelijk. En dan wil ik daar absoluut niet mee geassocieerd worden. Aangezien Redesign de foto's gebruikt zonder MIJ toestemming te vragen is mijn dunk al niet echt positief over het bedrijf.
Een bedrijf met een goeie reputatie, waar ik goeie service krijg (BSS), met andere woorden waar ik tevreden van ben, wel, zulk bedrijf kan op mijn steun rekenen, en dan ben ik zeker niet te chique om mond-aan-mond reclame door te geven. Wat Bob van BSS zeker kan bevestigen, want hij heeft al meerdere Belgen mogen voorzien van airride die mij kenden. (en die uitermate tevreden waren na een testrit).
|
Wij hebben toestemming van BOB om al zijn informatie die op zijn website staat te mogen gebruiken.
De BSS Kits die wij verkopen worden bij bob gemonteerd, als je wat te vragen hebt mail ons dan gewoon
info@redesignonline.nl
|