View Single Post
Old 04-04-2005, 23:04
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Erik M
Weet je wat ik zou doen? Ik zou mn remmen en de hele zooi om laten boren, moet makkelijk kunnen op een golf 4 lijkt, en rijden steeds meer autos rond met een dubbele steek op de as, heb er zelf alleen geen ervaring mee maar dan kun je gewoon met een et 35 rijden en hoef je ook niets aan je schermen te doen.

Maar inderdaad, pas het maar eens, kun je zelf zien hoe het er uit komt te zien

Ik ga echt niet mijn hele zooi laten omboren... :biggrin: met een golf 2 zou me dat nog pijn doen, maar daar is mijn golfje me toch iets te duur voor geweest.
Hij wordt trouwens Dealer onderhouden, dus de velgen en adapters gaan er van te voren ervanaf!!!
Vooral omdat ze mij deze 15'ers al beschadigd hebben met het eraf of erop draaien (stelletje klootzakken).

Heb net gechecked op www.golfiv.de daar rijden gastjes rond met et8
helaas staan er maar weinig foto's....
We gaan het wel zien, adapters voor van 15mm is al een stuk beter, met platte bandjes moet dat zeker wel gaan lukken! en anders gaat ie maar een stukje minder laaaaag

Heb net op een duitse site een setje randen gezien voor de achterwielen, aangezien er 2 velgen best wel veel randschade hebben misschien maar de complete rand vervangen en ze ipv 8j, 9j maken

Randen zullen wel héél duur zijn in 17 inch hahaha
Reply With Quote