Hallo.
Bij deze wil ik me eens voorstellen.
Ik ben Dennis.
23 Jaar.
En ik kom uit Maastricht.
Als hobby sleutel ik wat aan auto's en doe ik aan meerdere sporten.
O.a : Boksen, Zaalvoetbal en fitness
Als daily rijdt ik een Golf 3 1.8 en ik heb nog een bmw e30 met M50B25 compressor motor erin.(project)
Genoeg geluld over mij.
Bij deze ga ik mijn MK2 maar eens voorstellen.
Het gaat hier om een 1.6 TD uit 1984 waar het nodige aan versleuteld is.
Wat is er allemaal aan gedaan.
Nou dat ga ik nu even vertellen:
Motorisch:
1.6 TD
Grote intercooler
Water Methanol Injectie
Oliekoeler
K24 Turbo
Dieselpomp open geschroeft.
Open uitlaat systeem met lelijke brievenbus einddemper (komen tdi pijpjes op)
Her en der chrome/vergulde boutjes onder de kap
Recent (3 weken geleden) een koprevisie gehad.
Onderblok heeft recentelijk al een revisie gehad (bij +/- 210xxx)
Exterieur:
Nieuw type deuren met audi klinken
Gecleande achterklep
G60 voorbumper (oem)
G60 achterbumper (oem) kenteken uitsparing in gemaakt.
Wielkastranden uitgerold (breder)
Één armige ruitenwisser (word weer oem)
Heldere kruiskoplampen
Heldere knipperlichten
Heldere achterlichten
Lelijke M3 spiegels (ZO SNEL MOGELIJK oem)
Kompleet opnieuw gespoten zowel van binnen als buiten incl motor ruimte.
Helaas hebben ze een roestplekje bij het raamrubber niet goed bijgemaakt gehad en zal dit deel opnieuw gespoten moeten worden.
Onderstel:
FK pro schroefset
Gti remmerij rondom.
Powerflexrubbers in de draagarmen
Powerflexrubbers achterbrug.
Interieur:
Std dashboard.
Golf 4 recaro voorstoelen incl werkende stoelverwarming.
Corrado achterbank.
Volledige wiechers rolkooi gepolijst.
En dat was het volgens mij zo'n beetje.
Reactie's zowel positief als negatief zijn altijd welkom :tu:
Gr
Het e30 Project:
E36 M3 Vadars..
Zit nog een hoop werk aan. Koets moet aangepakt worden.
Interieur word weer orgineel afgebouwd.
Motorisch moet ik nog een grote intercooler en een nieuwe chip laten schrijven.
Heb er met een kleine intercooler een stukje mee test gereden en moest bij half gas al stoppen (reed al op 0.5 bar toen) Momenteel is alleen de compressie verlaagd dmv een koppakking.
Dus ik ga hem veilig laten chippen wil er verder niet meer te veel aan doen.
Deze staat nu ook in de loods en word in het voorjaar weer uitgehaald om afgemaakt te worden.
De MK2: