26-12-2012, 20:05
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Feb 2010
Posts: 179
|
|
Quote:
Originally Posted by Jan-Turbo
"Voor mij kan t vermogen niet hoog genoeg zijn :P Maar het moet wel betrouwbaar en zuinig blijven."
Ben toch eens benieuwd hoe je dit voor je ziet? Gezien je wens naar zoveel mogelijk vermogen druist dat wat in tegen je wens van "zuinig". Als je zuinig wilt rijden zul je ook defensief moeten rijden en dan heb je aan vermogen niet zo heel veel.
Het gat wat je op de foto laat zien zou ik wel degelijk aanpakken. Kost wat tijd maar dan doe je t wel in 1x goed. Doe je t niet dan word het haastwerk en als je daar nu al mee begint heb je nog maar 1 ding voor ogen: z.s.m. die motor erin knallen en racen met dat ding en daar krijg je spijt van!
Dan is dit het eerste plekje wat je overslaat en is de kans zeer aanwezig dat je grovere fouten gaat maken waardoor je motor het niet zal doen, je elektronica hapert, tellers niet werken of b.v. je remmen het niet naar behoren doen.
Als je t nu snel en half doet kost t je straks dubbel veel tijd om zaken te gaan herstellen of geef je er door de tegenvallers de brui aan en heb je niks meer en daar ben je nu niet voor aan t sleutelen lijkt me...
Ik wil je hiermee niet op je nummer zetten maar je gewoon waarschuwen voor de fouten die ik en waarschijnlijk velen met mij al te vaak hebben gemaakt.
Succes met de hobby!
|
Oh, ik ga niet tot t maximum ofzo hoor. Zohoog als makkelijk mogelijk is. En dan is ie gewoon nog zuinig. Als ik 130 op de snelweg rij gebruik ik t vermogen toch niet.
Je hebt gelijk, ik pak t gewoon effe goed aan en ga dat gat dichtlassen morgen.
Bedankt voor je reactie, kritiek word gewaardeerd hoor!
Bert, bedankt voor je reactie. Duidelijk zo!
|