View Single Post
Old 21-12-2012, 00:03
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Ruud
Schokbreker ziet er wel leuk uit. Zou alleen navragen hoe dik de zuigerstang is die er in zit, deze diameter is erg belangrijk, met betrekking veerstijfheid verandering bij inveren.

Aangezien de hoeveelheid ervaring en omvang van dit bedrijf denk ik dat het wel goed zit met de kwaliteit. Ik verkoop zelf ook KW wat echt wel goed is, maar is echt anders dan hun motorsport-afdeling.
Ik vind het een fijn idee dat zij deze set ook al onder de TT-RS hebben zitten zodat er al veel ervaring mee is opgedaan en ik niet word gebruikt als proefkonijn.
Ik weet ook dat de demping iets persoonlijks is en dat wat de 1 goed vind een ander het waardeloos kan vinden. Deze set is normaal gesproken erg duur, maar met hun tegemoetkoming word dit erg interessant en haalbaar voor mij.
Ik heb nog geen besluit genomen, maar heb hier wel een goed gevoel bij voor wat de service enz betreft.

Ik moet je zeggen dat het verschrikkelijk moeilijk is voor mij om zulke keuzes te maken. Ik heb echt wel veel ervaring met veel verschillende merken enz, maar niet op dit niveau omdat dit heel erg duur is voor mij. Ik kan niet even wat verschillende proberen aangezien dit dempers zijn van minimaal 1500 per stuk want deze set van KW kost normaal 6500 Euro en is 3-weg verstelbaar. Bij Intrax kost een soorgelijke set, maar 4-weg verstelbaar al 8000 Euro, maar zit dan het uitwegen bij in en voor Ohlins geld dit zelfde, maar zonder het uitwegen en is dan ook het duurste. Het is echt niet normaal wat het echte motorsport-spul kost
Ik ben maar een klein bedrijfje en moet echt alles op alles zetten om deze auto te kunnen bouwen. Hierdoor worden keuzes soms erg lastig

Even een voorbeeld waar deze set ook onder zit:

Reply With Quote