View Single Post
Old 17-12-2012, 18:52
jeroen_essen jeroen_essen is offline
Forum Newbee

Ik heb deze auto dus gekocht om hem volledig te restaureren, eerst ben ik begonnen met de motor. Eerst de motor die in de auto zat daar heb ik eerst van alles in gegooid om hem draaiende te krijgen maar niks mocht helpen. toen heb ik het motor blok eruit gehaald en hem helemaal uit elkaar gehaald, de zuiger waren helemaal vast geroest aan de cilinder wandt. De krukas was ook niet al te best en de nokken as ook niet.

Toen ben ik begonnen aan het 2e motor blok, deze zat ook helemaal vast. Maar toen ik deze los draaide zag ik wel iets heel vreemds, ik weet ook nog steeds niet wat dat was. Dit blok zag er verder wel beter uit, krukas was goed, kop zag er nog goed uit. Dus ik heb toen besloten om met dit blok verder te gaan.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Naar een aantal weken sleutelen!

Mijn buurman heeft mij geholpen met het afstellen van de motor, dat hadt hij erg goed gedaan want ik heb toen alles aangesloten(radiateur enz). Hij liep 10sec op de startmotor en toen liep hij!! Gelijk heel erg goed!

Het is altijd wel een bende bij ons in de werkplaats maar kijk daar maar langs heen;-)
Reply With Quote